Wednesday, January 9, 2013

Nu sint un american adevarat


Sint cosmarul tau cel mai rau. Nu sint un american adevarat.                                         
Eu cred ca banii care-i fac imi apartin mie si familiei mele, nu unui functionar guvernamental, fie el democrat sau republican!
Eu cred ca a avea un pistol nu te face criminal, ci te face un american destept.
Eu cred ca fiind o minoritate, nu te face nobil sau victima, si nici nu iti da dreptul la nimic.
Eu cred ca daca-mi vinzi un Big Mac, trebuie s-o faci in engleza.
Eu cred ca fiecare are dreptul sa se roage la Dumnezeul lui, cind si unde doreste.
Nu-i urasc pe bogati. Nu mi-e mila de saraci.
Nu am avut sclavi, nu am fost sclav, si NU VOI plati reparatii pentu ceva ce nu am facut.
Aceasta este America, cred ca daca nu-ti place cum sint lucrurile aici, intoarce-te de unde ai venit si schimba-ti propria tara!
Vreau sa stiu exact din care biserica predica Jesse Jackson, de unde ii vin banii si de ce el e intotdeauna parte a problemei si nu solutia. Pot sa aud un AMIN la asta?
Cred ca politistii au dreptul de a trage in tine daca fugi de ei, pentru ca daca nu esti vinovat, de ce fugi?
De asemenea cred ca politistii au dreptul sa te oblige sa tragi pe dreapta daca incalci legea, necontind culoarea pielii, pentru ca asta ii platim sa faca.
Si nu, nu ma deranjeaza sa-mi arat fata in poza de pe carnetul de conducere. Cred ca e un lucru bun, ca iti permite sa sti ca sint eu cu adevarat.
Sint mindru ca cuvintul “Dumnezeu” e scris pe banii mei.
Cred ca daca esti prea prost sa sti cum functioneaza un buletin de vot, nu vreau ca tu sa decizi cine ar trebui sa conduca tara cea mai puternica din lume in urmatorii 4 ani.
Eu cred ca nu e nevoie de un sat pentru a creste un copil, e nevoie de 2 parinti.
Cred ca “ilegal” e “ilegal”, indiferent de ce cred cei care fac legile.
Cred ca doar steagul american ar trebui sa fluture pe sol american. Daca vrei sa pui pe stilp steagul tarii de unde vii, te rog, fa acest lucru in propria tara! Daca steagul american nu este steagul tau, atunci aceasta nu e tara ta.
Daca aceste lucruri ma fac sa nu fiu un american adevarat ori te face pe tine sa ma clasifici ca sint rasist, atunci da, nu sint un american adevarat. Vrem tara inapoi! God Bless America!

No comments: