Monday, January 14, 2013

Nu alti dumnezei


“Sa nu ai alti dumnezei afara de Mine. Sa nu-ti faci chip cioplit”  Exodul 20:3-4a
Undeva in experienta mea de homeschool, copiii mei au devenit punctul central nu numai al zilei mele dar si al vietii mele. Ma gindeam constant la nevoile lor si am devenit absorbita de a incerca sa le fac viata lor plina de fericire si succes. Desi stiu ca devotamentul si afectiunea pentru copiii mei a fost potrivita, a existat un surplus de afectiune care era in curs de a fi directionata gresit. Copiii mei au devenit niste idoli la care m-am inchinat cu energia si timpul meu.
In dragostea Sa, Dumnezeu a lasat niste evenimente pentru a-mi corecta greseala. Lectia a fost invatata cind am citit povestea lui Avram cu Isac. Consimtirea lui Avram de a-si sacrifica fiul pe altar ca inchinare in fata Domnului m-a facut sa ma simt condamnata.  Stiam ca imi iubesc copiii prea mult pentru a-i lasa sa plece. Gindul ca i-as putea pierde la o virsta frageda e mai mult decit as putea indura. Cumva am stiut ca Dumnezeu imi spune sa-mi pun comorile mele la picioarele Lui. Traind pentru Domnul prima data apoi servind familia este ordinea corecta a prioritatilor.
Cine sau care este obiectul de inchinare si devotament din viata ta? Isus? Familia? Locul de munca? Nu-i fura Domnului inchinarea care i se cuvine.
“Sa nu te inchini inaintea lor, si sa nu le slujesti; caci Eu, Domnul, Dumnezeul tau, sint un Dumnezeu gelos” Exodul 20:5a

No comments: