Saturday, January 19, 2013

Ce inseamna “coexist”?


Conducind pe autobenzile si drumurile din America este imposibil sa nu vezi masini care au abtibilduri lipite pe bara de protectie a masinii. Imi place sa ghicesc ce fel de persoana conduce masina, bazat pe ce fel de abtibild are lipit pe masina. Unii au semnul pestelui, altii cu cel al pestelui cu picioare semnificind evolutia. Unii au abtibilduri impotriva razboiului, impotriva lui Bush sau pentru Obama.
Unul din aceste abtibilduri ma face sa am un tic nervos de cite ori il vad:
coexist21
Conform site-ului care le vinde: “Fiecare litera are un simbol care reprezinta un sistem de gindire: semiluna si steaua reprezinta Islamul, pentagrama reprezinta Wicca, formula relativitatii reprezinta stiinta, steaua lui David pentru Iudaism, roata Karma pentru Budism, simbolul Tao pentru Taoism si crucea reprezentind Crestinismul.”
Acesta este unul din mesajele pe care liberalii vor sa-l transmita, ca toate religiile trebuie sa coexiste. Nu am nici o problema cu asta. As dori ca toate religiile sa traiasca in pace. Dar asta nu se poate pentru ca musulmanii nu doresc asta.
Sper ca persoanele care-si lipesc acest abtibild pe masina, nu incearca sa-mi spuna ca am nevoie sa invat cum sa exist cu radicalii care doresc sa ma omoare pe mine si pe familia mea.
Soferii acestia au vorbit vreodata cu musulmanii radicali? Pentru ca ei sint cei care au cu adevarat nevoie sa invete de a coexista cu noi. Ei au nevoie sa invete sa ne accepte. Am petrecut prea multi ani incercind sa coexistam cu teroristii si asa am avut 11 Septembrie. Nu cred ca soferii au stat de vorba cu radicalii. Acesti oameni care transmit mesajul “coexistentei” nu inteleg ca majoritatea americanilor vor sa fie in stare sa coexiste in aceasta lume. Mi-ar place sa coexist in lumea aceasta fara sa fie nevoie sa merg la razboi cu alta tara.
Diferenta dintre conservatori si acesti nebuni este faptul ca noi nu sintem atit de naivi sa credem ca doar daca dorim sa coexistam, aceasta se va si intimpla.
Acestia sint atit de naivi pina la punctul ca au devenit ofensatori. Cum indraznesc acesti oameni cu abtibildul pe bara de protectie sa implice faptul ca America are nevoie sa invete sa coexiste cu islamistii radicali? Islamo-fascistii sint aceia care isi invata copiii ca America trebuie distrusa, ca America este Satana si ca vor fi rasplatiti in ceruri daca ucid americani!!
Nu am nevoie sa invat sa coexist cu teroristii musulmani, ei sint cei care au nevoie sa invete sa coexiste cu mine!!

No comments: