Monday, January 21, 2013

O intrebare pentru voi…


Am o ferma. Niste prieteni au inchiriat-o. Dupa citiva ani, acestia se cred proprietarii pentru ca au citit tot ce se putea si au devenit experts in agricultura. Dupa ce au stat 7 ani in chirie, vreau sa-mi iau ferma inapoi. Dar ei refuza sa plece spunind ca nu am dreptul sa-i dau afara ca ei s-au specializat in cultivarea pamintului si ca eu trebuie sa plec.
Chiar daca ei sint mai buni fermieri decit mine, au ei dreptul la ferma mea?
RASPUNS:
NU! Chiriasii nu au nici un drept asupra fermelor care nu sint ale lor, chiar daca sint cei mai buni fermieri din lume. Au atita drept cit le este dat. Pamintul este proprietatea aceluia care detine actele in numele lui. Si va fi a lui atita timp nu o vinde/doneaza la altii. Au voie sa faca doar ce le permite proprietarul.
La fel, parintii nu au voie sa fie perturbati de asa zisii “experti” atunci cind isi exercita dreptul lor de a-si educa copiii. Educatorii trebuie sa ceara permisiunea parintelui inainte de a educa acel copil.

No comments: