Saturday, January 19, 2013

Calatoria noastra


desert
Povestea poporului lui Dumnezeu, Israel, traseaza o paralela izbitoare cu calatoria mea ca parinte care face homeschool. De ani de zile am fost prinsa in robia de a crede ca scolile publice sint singurele unde se poate primi o educatie. Printr-un miracol, am experimentat cum Dumnezeu ne-a scos din aceasta “sclavie” si “Marea Rosie” a noastra cind mi-a oferit sansa sa-mi invat copiii acasa. Urmarita de faraonul din sistemul scolar, am ajuns pe pamint uscat privind cum in urma noastra valurile s-au prabusit peste aceia carora nu le-a placut ideea mea de a-mi invata copiii acasa.
Ca si Israel, am cintat lauda lui Dumnezeu ca ne-a eliberat si asa a inceput calatoria noastra catre Tara Promisa. Si noi ne-am plins de lipsa de hrana si apa familiara pentru ca banii au fost putini. Am gustat din apele amare de la Mara cind am incercat sa ma bazez pe propria-mi putere in a-mi invata copiii. Incet, incet, am invatat sa ne uitam la norul nostru in timpul zilei si la stilpul de foc in timpul noptii si am simtit protectia lui Dumnezeu.
Noi am fi murit de muscaturile serpilor-a lenei si supararii-dar uitindu-ne la cruce am fost salvati, vazind iertarea lui Dumnezeu pentru fiecare greseala. Ne-am indoit de citeva ori de prezenta lui Dumnezeu si ne-am facut un vitel de aur ca scoala noastra sa fie asemenea celor publice. Dar Moise al nostru a fost si este Isus care ne indruma in fiecare zi pe drumul pe care-l avem de mers.
Privind in urma la calatoria noastra, pot vedea bratele iubitoare ale lui Isus, intinse peste familia noastra. Il laud pentru calatoria minunata unde El e stinca noastra!

No comments: