Sunday, January 13, 2013

Supus schimbarii


“Inima omului se gindeste pe ce cale sa mearga, dar Domnul ii indreapta pasii.” Proverbe 16:9
Daca exista un lucru de care poti fi sigur, daca esti un parinte care face scoala acasa, acela e schimbarea. Ca si vremea, niciodata doua zile nu sint la fel. De mai multe ori decit pot sa-mi aduc aminte, s-a intimplat ca planurile mele puse bine la punct si activitatile planificate au fost modificate de evenimente neprevazute. Fie ca copiii mei au fost absorbiti de anumite activitati si au petrecut mai mult timp pe un anumit subiect, ori o intrerupere neprevazua a determinat intirziere in predarea lectiei, a fost necesar sa fac modificari fara sa ma nelinistesc sau sa ma ingrijorez. Ceea ce nu am reusit sa facem in ziua respectiva am recuperat in urmatoarele zile si am invatat sa nu ma ingrijorez de piedici atita timp cit continuam sa mergem mai departe cu lectiile noastre.
Cu timpul, m-am hotarit sa-l las pe Dumnezeu sa ne aranjeze evenimentele zilnice. Incredintindu-i Lui in fiecare dimineata ziua care o aveam inainte, am gasit pace lasindu-l pe El sa fie in control.
Esti si tu stresata de modificarile care vin in timpul zilei? Relaxeaza-te, pentru ca daca i-ai dat lui Dumnzeu controlul zilei, El te va ajuta sa realizezi ceea ce trebuie facut. In afara de aceasta, Dumnezeu insusi are citeva lectii pentru tine si copiii tai pe care El vrea sa le invatati.
“Planurile pe care le face inima atirna de om, dar raspunsul pe care-l da gura vine de la Domnul.  Incredinteaza-ti lucrarile in mina Domnului, si iti vor izbuti planurile.”  Proverbe 16:1,3

No comments: