Tuesday, January 8, 2013

Sint crestin


Cind spun “Sint crestin”- nu strig “Sint salvat!”, soptesc “sint pierdut” – de aceea am ales calea aceasta.
Cind spun “Sint crestin’- nu o zic din mindrie, marturisesc ca am nevoie ca Dumnezeu sa-mi fie ghid.
Cind spun “Sint crestin”- nu incerc sa fiu puternic, recunosc ca sint slab si ma rog pentru putere.
Cind spun “Sint crestin”- nu ma laud cu succesul, recunosc ca am gresit si nu voi putea plati niciodata datoria.
Cind spun “Sint crestin”- nu cred ca stiu totul, cedez incurcaturii si smerit cer sa fiu invatat.
Cind spun “Sint crestin”- nu pretind ca sint perfect, defectele mele se vad de departe, dar Dumnezeu crede ca merit.
Cind spun “Sint crestin”- am partea mea de durere in inima, de aceea caut numele Lui.
Cind spun “Sint crestin”- nu doresc sa judec, nu am nici o autoritate.
Atita stiu: CA SINT IUBIT.

No comments: