De la cel de-al 2-lea Razboi Mondial incoace, propaganda pentru guvernul mondial sub aripa ONU a fost adaugata manualelor scolare, iar societatea colectivista este promovata. S-a lucrat la punerea bazelor pentru eventuala distrugere a Constitutiei Americii si a sistemului de piata libera, astfel incit America ar putea fi unita, cu usurinta, intr-o federatie mondiala socialista sub autoritatea UNESCO.
Aceasta organizatie si-a propus ca, distrugind patriotismul si dragostea de tara a copiilor, sa fie primul pas spre educatia pentru a deveni “cetateanul lumii”. La un seminar al Educatiei Internationale a Copiilor, Chester M. Pierce, MD, profesor in educatie si psihiatrie la Harvard a spus educatorilor din sala:
Fiecare copil din America care intra la scoala la virsta de 5 ani este bolnav mintal, pentru ca vine la scoala cu o parere buna despre fondatorii acestei tari, vine cu o credinta in cineva supranatural si in suveranitatea acestei natiuni. Depinde de voi, ca profesori, sa faceti acesti copii bolnavi in copii sanatosi – prin crearea copilului international de viitor.
UNESCO a admis ca recomanda ca elevilor din America sa le fie negate cunostintele despre maretia natiunii lor pentru ca altfel copiii vor ajunge la ideea ca America este cel mai bun loc de a trai. Aceasta problema este rezolvata prin recomandarea ca profesorii sa le ascunda elevilor adevarul:
Multe din modurile de viata din alte tari nu pot fi prezentate intr-o lumina atractiva. Astfel, un copil trebuie invatat despre frumusetea acelor tari si treptat copiii isi vor lasa prejudecatile la o parte, prejudecati care sint un obstacol in a avea o gindire globala.
Elevul care nu stie nimic de ororile din sistemul comunist si esecul socialismului pretutindeni unde a fost incercat, ar putea fi de acord cu un guvern mondial cu influenta comunista. Tinarul care este invatat ca ONU a protejat America de nazism si de fascismul lui Mussolini (de ex. manualul “Istoria Americii”, de Southworth) nu ar vedea nimic gresit in faptul ca ONU vrea sa mentina pacea si libertatea in lume.
UNESCO a lansat “Proiectul National de Standarde in Istorie”, un raport in 3 volume unde sint expuse standardele lor. Niciunde in aceste standarde nu vei gasi o mentionare cu privire la faptul ca Vestul a fost primul care a produs ideea de libertate individuala. Nicaieri nu vei gasi ca aceasta libertate individuala provine din crestinism. Ca sclavia e rea este o idee venita din Vest. Aceste standarde sint atit de impotriva Americii si a Vestului ca nu vei gasi nici o mentionare a faptului ca ceea ce s-a produs in America nu se gaseste in nici o alta tara.
Astazi, aproape o treime din tarile in curs de dezvoltare nu au conceptul traditional de lege; unii nu resping complet canibalismul. Doar o mina dintre membrii ONU au concepte de proprietate privata si libertate similare cu acelea care au facut din America puternica.
Ignorarea acestor fapte se arata si in manualul “American Government” de Magruder unde la pagina 14 scrie:
Avem pace in SUA pentru ca noi sintem de acord cu legile federale. Cind vor fi legi internationale si o armata ca sa le puna in aplicare, vom avea pace internationala. Cind bombele atomice sint facute si folosite de un guvern mondial, care ar putea rezista?
Cine ar putea rezista? Desigur nu SUA, daca blocul africano-asiatic-musulman, precum si China si “fostele” tari comuniste voteaza “democratic” ca americanii sa plateasca toate impozitele lumii. Ar fi gresit? Probabil. Dar ar fi democratic. Totusi, in majoritatea manualelor, elevul este conditionat de a accepta guvernul mondial fara a discuta daca ar fi bun sau rau.
De citeva generatii, americanii au invatat sa accepte pasii facuti catre un astfel de guvern mondial. Nu toti care sustin si promoveaza guvernul mondial sint comunisti. Majoritatea sint idealisti neinformati. In lupta pentru eliminarea (sau ignorarea) diferentelor umane (economice, religioase si politice) ei renunta la realitate si ratiune.
Ferice de poporul al carui Dumnezeu este Domnul! Psalmi 33:12
No comments:
Post a Comment