Monday, March 4, 2013

Reflectii


Nu ca noi  prin noi insine sintem in stare sa gindim ceva ca venind de la noi. Destoinicia nostra, dimpotriva, vine de la Dumnezeu. 2 Cor. 3:5
La stiintele fizice am avut un proiect de facut in care a trebuit sa urmarim pentru 2 saptamini vremea. Dimineata si seara a trebuit sa denumim ce nori sint pe cer, care e presiunea atmosferica si temperatura si daca sint precipitatii.
Intr-o seara cind a trebuit sa vedem daca si ce fel de nori sint, luna a stralucit intr-un mod deosebit. Una din fetele mele m-a intrebat:
 ”Nu-i asa ca sintem si noi ca luna?”
Nu am inteles ce a vrut sa spuna. Apoi mi-a explicat. Luna, fara soare nu ar straluci deloc. Si noi, fara Isus, am fi la fel.
Ca si parinti, ne place sa credem ca noi sintem singurii care-i invatam pe copiii nostri. Dar, ca si crestini, stim ca fara Hristos nu sintem destul de pregatiti pentru a ne invata copiii. Nici o diploma de universitate, nici un certificat de profesor sau alta iteligenta paminteasca poate sa ne prepare sa ne invatam copiii lectia potrivita la momentul potrivit sau cum sa incorporam in invataturi intelepciunea care vine de sus. Ca si luna fara soare, fara Isus nu ne putem invata copiii nostri adevarurile care pot schimba vietile copiilor nostri.
Vestea buna este ca il avem pe Hristos, lumina lumii (Ioan 9:5). La fel ca fata lui Moise care a stralucit pentru ca vorbise cu Domnul, trebuie sa traim in ascultare de Dumnezeu ca sa reflectam lumina Lui in familia noastra si in lume.

No comments: